viernes, 28 de noviembre de 2014

28 novembre de 2014

Des de CGT volem felicitar a totes les persones que han participat en l'acte d'aquesta nit del 28 de novembre. Sou el millor que tenim a la nostra empresa. Des de CGT, ENHORABONA, encara que CGT va ser l'únic dels sindicats de classe del que els seus representants no putgaren a l'escenari.... Pèro supossem que sería un despist no intencionat. Aixó es el que té ser minoritari...

Salut per a tots, aquesta nit ens hem trobat amb la gent que ens agrada, i hem estat molt feliços.

La guerra no ha acabat i cada dia que passa la tenim més guanyada.

1 comentario:

  1. Companys, gràcies pel comentari, però jo vaig pujar a l'escenari i vaig participar activament en l'acte. També estava previst que parlara Manolo Camarasa per a donar pas al Comité d'Empresa de RTVE, però al no acudir i un problema de temps no va ser possible. El guió el vaig fer jo, per tant ho sé. Vos demane disculpes.
    Sóc Lluís Gallent. Salut i pecats!.

    ResponderEliminar